6.02.2013

Na pocieszenie

Trudne czasy dla nas nastały. Prawie trzy latka naszej córci dają nam się ostro we znaki. I jej zresztą też. Nastała kolejna epoka "NIE!", a awantury mamy średnio co 2 godziny. Mam nadzieję, że sąsiedzi nas nie wywalą z bloku, bo jestem skłonna uwierzyć, że Majki wrzaski sięgają każdego zakątka tego domu. Albo że nie naślą na nas opieki społecznej czy czegoś w tym stylu :) Bo nie wiem, jaką trzeba mieć cierpliwość, żeby samemu też nie zacząć wrzeszczeć...

Ale miało być pozytywnie. Na pocieszenie Majka pozuje mi jak zawodowa modelka, co chwilę prosząc o "źlobienie sieśji" (między innymi jest to też przyczynek do rozpętania jednej z wielu dzikich awantur, gdy się nie zgadzam). Czasem, gdy mam czas i chęci, wyjdzie nam z tego coś całkiem ładnego :)
Na pocieszenie więc wezmę sobie udział w FotoGrze na Art Piaskownicy, bo przecież kocham nad życie tę moją małą słodką łobuziarę, dzięki której jestem prawie kłębkiem nerwów...:)


10 komentarzy:

  1. Śliczna ta Twoja łobuziara.

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę, Aparatka na naszej Piaskownicy ;) jak zobaczyłam zdjęcie pod moim postem wiedziałam, że skądś je znam :) super! a to drugie od końca skradło moje serce jak tylko je zobaczyłam!
    pozdrawiam, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobacz jaki ten świat mały :)) A ja do Waszej artystycznej piaskownicy zaglądam często i podziwiam Wasze dzieła, a czasem nawet się pobawię :)

      Usuń
  3. przepiękne zdjęcia :)) Majka wygląda na nich jak aniołek, ostoja spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo normalnie to jest przesłodka i przeurocza :) No i uwielbia jak jej "lobię sieśję", więc słucha pilnie swego fotografa. Biada jednak temu, kto jej wejdzie w drogę, gdy się złości, uh...
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia :) Modelka ma modelowe oczy :)) - cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne zdjecia, cudowna modelka!!!!

    OdpowiedzUsuń